感情的路..两个人就好..三个人太多..
2011-04-13
我怕..
I really want to talk to you, but I feel like I’m annoying you.
------ 真的好想跟你讲话,但又很怕你嫌我烦....
没有评论:
发表评论
较新的博文
较早的博文
主页
订阅:
博文评论 (Atom)
没有评论:
发表评论